Wednesday, July 30, 2008

Kiosk

Interior Design 3D Perspective View 01
Interior Design 3D Perspective View 02


Interior Design 3D Perspective View 03


Interior Design 3D Perspective View 04

... 3D Interior Design nie aku wat untuk satu kiosk jualan barangan runcit ala2 7Eleven la... untuk kraftangan jugak la huhuhu... most of my artwork is related to kraftangan ok huhuh... aku pn tk tau lagi apa kesudahan pojek nie.. tk silap aku dsgn aku nie diorang dh bawak masuk board utk meeting la.. tp ntah aku tgk tapak cadangan tu tkde plak ada pape construction jalan huhuh.. maybe diorang hold dlu kot huhuuh.. lantak korang ler huhuhu (*_*)

P/s: tapi bagus jugak kalau ada kdai serbaneka kat kompleks kraf jalan conlay tu.. senang nak beli barang.. tak yah nk ge carik kat ampang park huhuhu.. parking lagi.. duit mnyak lagi... costly.

*** Comment Please... (n_n) ***

No comments:

Load Counter