Thursday, July 31, 2008

NOKIA DESIGN COMPETITION

Nokia N76 Design Competition... Red Dragon

Nokia N76 In Red Dragon Skin

... NOKIA DESIGN COMPETITION 2007.. yeps that the title for this post.. huhuh nie design aku wat untuk handphoneN-series nokia N76 dlu.. mmm konsep naga nie aku dpt mmm waktu tu aku tgh pikir memikir nak wat dsgn pe utk hp nie.. then aku research skit bntuk dia, target user dia apa sume.. tetibe aku ter pikir pasal gangster yg stylo huhuh.. merepek je.. huhuhu then aku mula la imagine konon2 user yg pakai hp aku nie adalah gangster ala2 dlm cite cina nyer gangster huhuh.. kan dlm cite cina slalu nyer gangster diorang kan smart je stylo je huhu.. always cool even tho cruel huhu.. so naga la mnjadi pilihan aku heheheh. mmm tapi kalau la mnjadi reality desgn aku ni maksud aku.. nokia btol2 wat satu hp guna dsgn aku... huhuh sure aku beli satu nyer bukan untuk dipakai tp as collection (n_n)

*** Comment Please... (n_n) ***

2 comments:

lat'z said...

mmmmm naper, kalo design jer nak gambo naga, biar kasi nampak ganas...
kitakan m'sia, naper tak buat corak anyaman ker... cam corak pahat kat umah org kampung dulu2 yg kerawang2 tu..... klasik per?
mmmmmmmmm naper ek? gaya tu tak commecial ker?
naga tu cam dah biasa sangat la... pendapat i jer ;)

Hangtuah83 said...

mmm... idea wat desgn kerawang ukiran anyaman tu .... aku dh wat lama dah... nanti aku carik smula artwork aku yg masuk top 20 peringkat asia tenggara dalam pertandingan design t shirt radioactive... aku wat design montaj sudirman ada ukiran apa bagai.. black and white in colors heheh... tapi stakat dpt masuk top 20 jela... tk menang pn tk silap yg menang endon ngan thailand. heheh lagipun aku selalu sangat wat design kerawang ukiran apa sume tu... kan most of my artwork are based on kraftangan motive coz aku wat artwork utk kraftangan ehhehe... apa la cik lalatz nie eh silap.. cik latz heheheheh

Load Counter