Thursday, July 31, 2008

Regatta Lepa-Lepa 2008 Sabah

Regatta Lepa Proposed Trophy 01

Regatta Lepa Proposed Trophy 02


Regatta Lepa Proposed Trophy 03


Regatta Lepa Proposed Trophy 04

Regatta Lepa Proposed Trophy 05

huhuh... nie la dia piala untuk event Regatta Lepa 2008 kat Sabah aritu, kan kat paper ada kuar pasal regatta lepa nie huhuhu... aku yang design kan piala untuk event tuh huhuh... so kat sini aku upload beberapa design yg aku propose kat kraftangan.... then final selection diorang amek yg jnis sebatang tegak pastu ada layar kat atas dia tu (design no 4)huhuhu.... memula kraftangan suh agensi lain wat design piala nie... then diorang tk puas ati kot coz cam tk best... diorang tnjuk kat aku design piala yg agensi tu wat... mmm simple sgt n mcm kebiasaan sgt huhuh. so aku propose la design aku.... diorang tgk sume2 then lastly diorang amek yg tiang sebatang tuh huhuh... aku actually tak minat sgt ngan piala tiang sbatang tuh coz cam tk best huhuhu.. tapi nak wat cam ner... dah diorang suke... lantak pi la kih kih kih (a_~)

P/s: aku harap2 sgt kalau diorang pilih trophy design no1 @ no2 tu huhuuh

*** Comment Please... (n_n) ***

No comments:

Load Counter