Friday, August 1, 2008

SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE 50

Billboard Sambutan Perayaan Raksasa Kemerdekaan Ke-50 2007

Flag And Decoration @ Merdeka Stadium Entrance 01


Flag And Decoration @ Merdeka Stadium Entrance 02


Arrival Of DYMM Seri Paduka Baginda


Minister and Wife

... kalau korang penah jalan sekitar area stadium merdeka dan jalan2 berdekatan nyer.. masa sambutan kemerdekaan ke 50 tahun lepas... sure korang akan teringat/ terlihat akan bilboard ni... haha bilboard kemerdekaan ke 50 nie aku la yang design nyer.... ngan bendera2, poster dan sgala printing material yang menghiasi stadium merdeka dan jalan2 sekitar nye dlu... selama beberapa ari aku berkampung kat stadium merdeka... habis aku tawaf stadium merdeka dan jalan2 sekitar nya... jalan kaki je tau.. ya allah pnat btol... gelap aku jadi nyer.... stadium tu mmg panas gile masa siang hari.... tapi pape pn aku tetap bangga n heppy sbb artwork aku dpt dipamerkan utk event yg gemilang cam nie huhuuhuh (@_@)

*** Comment Please... (n_n) ***

No comments:

Load Counter