Friday, August 1, 2008

Am I Cat Lover... ???

Am I catzz Lover?

... artwork nie aku saje dsgn sbb tgh tkde idea huhuh... kje ada.. tp tkde mood nk wat huhuhu... so design nie aku wat.. bukan saje2 tp ada cite skit huhu.. actually ari sblom nyer tu... aku ngan tunang aku ada argue skitla.. tp bukan la bergado ke apa cuma masing2 nk tgak kan pndapat la.... dia suke kucing n really hope that after married she could huv a cat in our house... then aku lak disagree... coz aku nie sensitive skit kat binatang... so aku pn tk bersetuju... tapi bila aku knang2 balik.. masa aku kcik dlu... huhuh aku nie penyayang kucing... even aku pnah demam sbb bapak aku buang anak kucing kat umah aku dlu... so i wonder la where huv that feeling and love for catz that i huv b4.. gone??? coz now aku totally mmg tk akan sntuh kucing or binatang len.... even nk dkat pn aku tk berani ntah... tk tau napa huhu.. so bende tu la yg berawangan kat pikiran aku aritu... n terhasil la artwork nie... huhuuh
*** Comment Please... (n_n) ***

No comments:

Load Counter