Friday, August 22, 2008

Logo Design

Logo Perniagaan Sutera Pulau Keladi 01

Logo Perniagaan Sutera Pulau Keladi 02


Logo Perniagaan Sutera Pulau Keladi 03



Logo Perniagaan Sutera Pulau Keladi 04




Logo Perniagaan Sutera Pulau Keladi 05



Logo Perniagaan Sutera Pulau Keladi 06


... logo perniagaan sutera pulau keladi.. mmm design logo nie aku wat masa aku baru mula2 melibatkan diri ngan kraftangan malaysia dulu.. huhuh lama dah design nie mmm logo ni untuk salah sorang usahawan dibawah jenama Tenun Diraja Pahang... time tu aku mmg fresh gile tkde pngalaman dalam wat design n artwork huhu.. bile aku tgk balik design aku yang dulu huhuh cam klakar pn ada heheh... so kat sini aku proposed beberapa design dan juga beberapa corporate indentity utk diorang corporate ID punye design aku lom jumpa lagi nanti kalau jumpa aku update post nie semula ok.. mmm projek nie aku tk pasti sma ada proceed or not.. ntah diorang tk update kat aku pn huhuh.. allahualam aku pn tk sure hehe

*** Comment Please... (n_n) ***

No comments:

Load Counter