Tuesday, August 26, 2008

Rumah Sewa Aku

Umah Sewa Aku.... (n_n)

... taraaa... nie la umah sewa aku sekarang.. mmm saje je aku men3Dkan nyer.. coz senang nak wat ubah suai warna or konsep... tk yh nk terpikir2 terbayang2 huhuhu.. umah aku nie kcik je.. umah teres 1 tngkat 3 bilik tapi umah aku "end lot" so tepi umah aku ada space utk parking kete aku yang lagi satu ehehhe.... tk yh susah2... mmm kalau korang ada komen atau cadangan... usul kan la kat aku.. mana tau leh bertukar2 pndapat eheheh aku ni tk la teror sgt bab interior nie hehehe

*** Comment Please... (n_n) ***

3 comments:

ezan mohamed asmayatim said...

semua design mantap...

Hangtuah83 said...

heheh melambung benor puji pujian tu ehhe.. segan den heheh

ezan mohamed asmayatim said...

betul mmg design cun aku x smpi cam ni ha,ha.

Load Counter